Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Fodrász verseny

2008.03.31. 23:36 szabopal

Mint korábban írtam, vasárnap Kiskunfélegyházára mentünk fotózni.

Sajnos most nem műteremben, hanem egy rendezvényen, ami nem is volt annyira rossz. :) A baj csak a helyszínnel volt. Akár hogy is nézem, oda-vissza ~240 km. Emiatt már elég korán fel kellett kelnünk, mivel a verseny 9:00-kor kezdődött. (Nyári időszámítás szerint 3:40 körül ébredtem fel, köszönhetően annak, h. Szombat este elég korán beestem az ágyba.) Szerettünk volna 8:00-ra odaérni, de mivel az indulásunk is "kissé" csúszott, ezért esélytelen volt, h. pontosan érkezzünk. (7:40-kor voltunk 80 km-re az uticélunktól, azaz kb. 240 km/h-s átlag tempót kellett volna hoznunk, h. pontosan odaérjünk. Ezt valahogy nem sikerült hozni. :) A rendezvény helyszíne egy iskola tornaterme volt. Ott állítottuk fel a rögtönzött műtermet, ahol is az elkészült haj modelleket fotóztam. A hely nem volt épp ideális ahhoz, h. kellemesen lehessen fotózni, mivel oldalról elég erős fény jött be a torna terem "üveg tégla ablakán". Szerencsére ez később mérséklődött. Mivel ez egy viszonylag nagy tér volt, és egy ilyen rendezvényre azért sok ember eljön (lévén a kislányuk/kisfiuk versenyző v. modell), boldog-boldogtalan fényképezett össze-vissza, ami nem kimondottan tett jót a műtermi lámpáknak. :( (sajnos nem rádió vezérlés van rajtuk, hanem fényre villannak el. Az egyik lámpa ki is esett egy fél órára, amíg lehűlt, ugyanis nem gyengén túlmelegedett.) Így utólag visszatekintve, és pár apróbb problémát leszámítva a rendezvény fotózása egész jól sikerült. Magáról a versenyről, és a modellekről is egész jó képek készültek. Hamarosan megtekinthetők lesznek a HIPStudio web galériájában. Miután mindenki hazament, elmentünk "ebédelni" (16:40 lehetett kb. :) Ezt követően elindultunk haza. Lacival kipakoltuk a műteremben a lámpákat, és egyéb kiegészítőket, aztán mindenki ment haza. Én még útba ejtettem a kedves kis Páromat, h. haza vigyem a munkahelyéről. 19:50 körül értem oda, de nem volak még kész akkora zárással, ezért mondtam Neki, h. megvárom a kocsiban. Félelmetes, h. az unalom mit ki nem hoz az emberből. :) Elővettem a fényképezőgépet és elkezdtem kattingatni.
Többek közt ilyen képek születtek:
21:30 körül azért sikerült hazaérnem. :) Gyors fürdés és némi kaja után hamar el is alutam, mert reggel ismét szolgálat... :( Holnap Flash tanfolyam!!! Már alig várom. :) A következő fotózás pedig előre láthatólag ápr.06. Ha minden igaz, akkor egy Ági nevű hölgyemény fog jönni, aki a Miss Leila szépségversenyen nyerte a fotósorozatot. Utánna ismét írok.

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: rendezvény fotózás

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr20641253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása