Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Angi és Peti

2009.05.10. 01:19 szabopal

Mint korábban írtam, ma esküvőn voltam és kissé fáradtan ugyan, de már itthon vagyok. :)

Az egész nap elég mozgalmas volt.
Eleve reggel a munkahelyemről indultam, mert előző nap szolgálatban voltam, de nem volt probléma, mert délre volt megbeszéle a találkozó Fóton. Sajnos a kiszemelt helyszínt épp díszítették fel egy későbbi esküvőre, emiatt rögtönözni kellett, de ezt az akadályt szerencsére sikeresen vettük.

A fotózást követően siettünk Dunakeszire, ahol a polgári majd a templomi szertartás is volt.
Itt megjegyezném, h. eléggé meglepődtem, amikor a templomi szertartás után - amíg mi a csoportképet csináltuk - a pap egy hatalmas chopperrel hagyta el a helyszínt. :)

Dunakesziről egyenesen Nógrád megyébe vettük az irányt Szendehelyre a Szepi fogadóba. A helyszín nagyon szépen meg lett csinálva. Eleve szimpatikus környéken helyezkedik el, a hegyekben, maga a fogadó is kultúrált, van elég parkolóhely, stb. A rendetzvény terem klasszul fel lett díszítve. Nem a megszokott "U" alakú eérendezésben helyezkedtek el, hanem "amerikai" stílusban voltak elhelyezve a kerek asztalok. Szeretem az ilyen modern ötleteket. :)

A vacsora, tortavágás és menyasszonytánc között a vendégek egész jó hangulatban mulatoztak, nem volt 1 unalmas este. :) Sikerült jól elkapott pillanatokat megörökítenem.

Holnap reggel megyek le Gyöngyösre, egészen pontosan Gyöngyöshalászra bérmálkozást fotózni, majd megaírom az ottani tapasztalataimat is. :)

Megosztás

 

3 komment

Címkék: esküvő fotózás szabadban

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr711112521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marcsimano83 2009.05.19. 08:36:38

húúú..ezt de félrenéztem...bocs...egy hónappal le voltam maradva..ciki... :) szép napot!

szabopal · http://szabopal.com/ 2009.05.19. 08:57:09

@marcsimano83: nem nézted el, csak nem voltam még beaktiválva ;)

marcsimano83 2009.05.19. 10:20:01

Najó!Korán van mééégg...vagyis...áááhh mindegy!:)
Szép napot!
süti beállítások módosítása