Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Eszter és Ádám

2008.09.27. 22:58 szabopal

Ma egy ismerősömék esküvőjét kellett lefotóznom. Nem volt felfújva az egész. Fotózás a Mátrában, polgári szertartás és vacsora volt betervezve kb. 30-40 fővel.

Elsőként a fotózást ejtettük meg. Szokás szerint Mátrafüredre mentünk a parkba, de felvetettem az ötletet, h. milyen jó lenne, ha felmennénk Sástóra, mert h. ott is milyan klassz képeket lehetne készíteni. :) Szerencsére mind az ifjú pár, mind pedig a kísérőik (akiknek az esküvőjén szintén Én fotóztam) támogatták az ötletemet. :)

Nekem mind a két helyszín nagyon tetszett. Mátrafüreden már kezdett picit ősziesedni a park, sástón pedig adottak voltak a szigetecskék és a hidak, valamint a tópart, mint gyönyörű helyszínek. Azt hiszem egyik sem bizonyult rossz válaztásnak. :)

Ez után a  kis "hegyi levegővétel" után célba vettük a házasságkötő termet, ami emlékeimben sokkal kissebbnek tűnt. (kb. 1993 nyarán voltam ott utoljára nővérem esküvőjén)

A vacsorán sajnos nem tudtam maradni mivel holnap dolgoznom kell. :( De beugrottam elköszönni, kaptam süteményt meg minden. Szóval nem volt rossz. :)

Ja! Még hozzáteszem, h. a vacsora Gyöngyös Fő terén, a Kékes étteremben volt, ami szintén megváltozott a korábbi kinézetéhez képest... még hozzá nem is kicsit. Kívülről teljesen üveg a felülete, belül minden modern és kicsit fémes, amilyan Hi-Tech hatása van. Jó volna ilyen helyeken fotózni. :)

Hát ennyi a mai napról. Most megyek, mert holnap meló...

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: esküvő fotózás szabadban

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr24691787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása