Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Beáta

2008.08.27. 23:57 szabopal

Tegnapelőtt felkeresett telefonon egy ifjú anyuka, aki nemrég még kismama volt és terveztük, h. készítek róla képeket, csak hát időközben a megszült. :) Na de most nem is ez a lényeg, hanem az h. felhívott és kérdezte, h. lefotóznám-e egy barátnőjét?

Mondtam neki, h. természetesen igen, semmi akadálya, de mivel épp vezettem, abban maradtunk, h. megadja a számomat és a lány másnap délelőtt hívni fog. Így is történt, felhívott egy kedves hangú fiatal lány, h. neki sürgősen szüksége lenne néhány esztétikus akt fotóra. Meg is beszéltük az időpontot mára, többé-kevésbé pontosan oda is értünk mindketten. Több ízben fordult már elő, h. látatlanban fotóztam valakit (ezt mondjuk nem igazán szeretem, mivel a fotózások előtt szeretek találkozni a modellekkel egy kávé erejéig, és beszélni velük pár mondatot.) Na szóval amikor találkoztunk, kellemesen csalódtam. :) Egy magára sokat adó fiatal és csinos lány állt előttem, 7köznapi ruhában, de csinos ruhában, smink nélkül, picit fáradtan. :) Látszott rajta, h. izgatott, bár nem ez volt az első fotózása.
Szokás szerint a szalonba mentünk először sminkelni, majd hajat beszáríttatni. Bea szinte rikító kék szemét egy nagyon szép sminkkel sikerült kiemelni. :)
Ezt követően átmentünk a műterembe, ahol belevetettük magunkat a munkába. :) Tetszett, h. Bea készült... Volt pár egyedi ötlete, de azért én is kiélhettem kreativitásomat. :) Jó volt vele dolgozni. Többnyire tudta, h. mit kell csinálnia ahhoz h. jól mutasson a képeken. A róla készült anyaggal személy szerint kifejezetten elégedett vagyok. Igaz volt 1-2 beállítás, amit már korábban más modellel is megcsináltam, de ezek többsége Neki valahogy jobban állt. :) Annyira belemerültünk a munkába, h. észre sem vettük, ahogy elszaladt az idő. (Kb. dél körül kezdtük és szerettem volna, ha du. 3 óra magasságában készen vagyunk.) Hát... Ez majdnem sikerült... :) Az volt a baj, h. nehezen tudom abbahagyni a fotózást, ha jók a körülmények. A modellre nem lehetett panasz, tényleg... már-már tökéletes teste volt, ami retus szempontjából kifejezetten biztató dolog. :) Szóval bele voltam merülve a munkába, igyekeztem a lehető legtöbbet kihozni a műterem és a technika adta lehetőségekből (úgy érzem ez sikerült :D), és emiatt mint írtam elszaladt egy picit az idő. A képek kiírása és összepakolás már kapkodással telt, a pesti közlekedés sajnos nem igazán tette lehetővé, hogy siessünk, de "GPS barátunk megmutatta a helyes utat" (uhh... ez kicsit prédikálósan hangzik, de hát tényleg ez volt :D) és időben haza tudtam vinni a lányt, hogy aztán tovább tudjon utazni külföldre.

Remélem lesz még alkalmam együtt dolgozni Vele, mivel kevés ilyen természetes adottságokkal rendelkező lány van, aki minimális retussal is megállná a helyét bármely magazin oldalain.

A fotózáson készült képek itt tekinthetők meg.

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotózás smink műterem

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr43641434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása