Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Suzy és Viktor

2008.08.24. 00:35 szabopal

Mint tegnap írtam ma esküvőn voltam. Suzy és Attila esküvőjén. Suzyt még tavaly fotóztam több ízben is. egyszer műteremben, egyszer pedig egy LISAP rendezvényen is. :)
 

Elég mozgalmas volt a terv. A szituáció úgy nézett volna ki, h.:

- Csepel - lánykikérés
- Margitsziget - fotózás
- Bakáts tér - polgári szertartás
- Bach csomópont - vacsora

Ez sajnos/szerncsére annyiban módosult, h. a Margit sziget helyett a vacsora helyszín közelében volt a fotózás. Ennek örültem is meg nem is. Örültem, mert nem kellett annyit kínlódni a Margit szigeti parkolással illetve az oda való eljutással, viszont sajnáltam is, mert jó lett volna kipróbálni a szigetet, mint helyszínt... De hát sajnos az időjárás közbeszólt... Nagyon fújt a szél, ami a szigeten még inkább érződött volna. :(
Szerencsére azért sikerült megoldani a fotózást Kongresszusi Központ melletti parkban. :) A fotózás után átautókáztunk Pestre, a Bakáts téri házasság kötő terembe. Komolyan mondom tetszett a hely. Nem volt túl nagy, de nem is volt túl kicsi, viszont a kialakítása, a festés, a díszítés. Mind nagyon tetszett. Sajnos itt jön képbe az, h. miben különbözik egy pesti és egy vidéki szertartás... Vidéken 25-30 perces egy ceremónia itt pedig 10-15 perc alat lezavarták. Szinte futószalag szerűen jöttek ki az ifjú párok... :S Én személy szerint ezt elég furcsának találom, de hát ez van... ezt kell szeretni. :(

Szertartás után visszamentünk Budára, az étterembe. Ott készítettem még jópár közös képet az ifjú párról és a vendégekről, majd megbeszéltem Suzyval h. maradok tovább ugyan is én voltam a videós kollega sofőrje. :)

Mellesleg életemben nem ettem még olyan finom húslevest, mint amilyet a vacsorán szolgáltak fel. :)

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: esküvő fotózás szabadban

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr10641431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása