Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Erika

2008.08.22. 21:33 szabopal

A múlt héten találkoztam egy hölggyel a munkahelyemen. Pár hete hívott fel, h. szeretne magáról néhány fényképet, amíg úgymond "fiatal". Mondtam neki semmi akadálya. ;)
Szóval találkoztunk, megmutattam neki pár referencia képet, beszélgettünk, stb. Mára meg is beszéltük a fotózást. A Népligethez ért be a busza, én (meglepő módon) percre pontosan ott voltam a parkolóban. Felhívtam, mondta h. most száll le a buszról. Gondoltam király, ilyen egy pontos szervezés. :) Aztán vártam. Eltelt 5 perc, gondoltam mostanra már csak ki kellett volna érnie a pályaudvarról. Ismét telcsi... épp kaját vesz. Hát mondom rendben van, akkor még 5 perc. Közben bekaptam én is pár falatot, órámra néztem... eltelt 10 perc. Megint telefon... "Hol vagy?" kérdés, tudatta velem, h. meg is reggelizett... Gondoltam hű de jó, ezt már a legelső híváskor is mondhatta volna. :) Na de sebaj, aztán csak sikerült végre eljutni a kocsimhoz (kb. 300 méter :D )

Lassan mondhatom, h. szokás szerint a szalonba mentünk először sminkelni és hajat igazítani. Mindezeket követően pedig átautókáztunk a műterembe.

A fotózás szerencsére nem döcögve indult. Erika hamar ráérzett, h. mitként is kell a kamera előtt állni. Először készítettünk pár ruhás sorozatot, majd fehérneműs képetket. Végül pedig kicsit kiélhettem a kreativitásomat és készítettem néhány művésziesebb akt fotót. :)

A fotózást követően elvittem még Erikát Óbudára (úgyis arrafelé volt dolgom), atán pedig kb. fél órát álltam visszafelé a dugóban egy elütött motoros miatt. :(

Holnap hosszú napom lesz. Egy volt modellemnek lesz esküvője. Remélem jó idő lesz. :)

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotózás műterem

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr23641426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása