Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Viktória és Csaba

2008.07.27. 10:06 szabopal

Mint korábban említettem, tegnap esküvőn voltam.
A párt egy videós kolléga ajánlotta kb. 2 hónapja. (elég rövid idő alatt lett összehozva az egész)

Reggel munka után rögtön hozzájuk mentem és készítettem néhány "előkészületek" fotót. Érkezésemkor épp a menyasszony sminkje készült. Pár tucat fotó után mentem is haza.

A "beállított" képeket Gödöllőn, az egyetem parkban készítettük, ami egy kiváló helyszín ilyen célra. :) Most fotóztam ott először, de az az érzésem, h. még máskor is fogok. :) Azonnal megfogott a hely szépsége. Időnk az bőven volt a fotózásra, hely az nem mindig. :) Bár elég nagy a terület, megesett, hogy nem tudtunk a kiszemelt helyszínen fotózni mivel épp egy másik pár volt ott. (összesen kb. 3 v. 4 pár:)
Gödöllőt követően hazamentünk hozzám és gyorsan lementettem a képeket. Utána meg sem álltunk Fótig, ahol is a házasság kötési "ceremónia" volt. Ez szintén egy számomra eddig ismeretlen helyen, a Károlyi István Gyermek központ kastélyában volt, ami szintén egy nagyon szép hely. :)
Miután az ifjú pár hivatalosan is Férj és Feleség lettek, elindult a násznép Kistarcsára, ahol is az ünnepi vacsora és a lakodalom volt.

Két hét múlva ismét esküvő, ezúttal Budapesten, de előtte ha minden igaz még fogok menni műterembe is. :)
 
UPDATE:
A képek megtekinthetőek itt: GALÉRIA

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: esküvő fotózás

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr46641408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása