Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Ildi és Gábor

2008.06.28. 22:41 szabopal

Kezdem magam jobban érezni... mostanra, kb. 6 óra alvás és 2 NeoCitran után... :(

Ebéd után elmentem Mátrafüredre esküvői képeket készíteni egy párnak. Sajnos azonban reggelre eléggé keményen megfáztam. :( Mátrafüredre is úgy mentem, h. nagyon rosszul éreztem magamat, akkor már kb fép csomag "100-as PZS"-nél tartottam. A fotózás sem ment zökkenőmentesen. Du. 2-re volt megbeszélve a találka. Én (illetve Mi, mert elvittem magammal unokaöcsémet segítőnek) picit korábban, kb. 1/4 2 körül ott voltam, h. meg tudjam nézni a helyszín adta lehetőségeket, stb. Időm az (mint utóbb kiderült) lett rá bőven. :) Az ifjú párnak kicsit elhúzódott a készülődése, a kozmetikusnál is csúsztak. Fél 3 után nem sokkal azért sikerült megérkezniük... Sajnos ez a várakozás nem igazán tett jót a náthámnak...

Elég nehézkesen ment a fotózás. A pár nagyon szép volt, a koszorús lány is, de sajnos kb. minden 3. kép után vagy tüsszentenem kellett, vagy pedig orrot fújni. Szerencsére azért belefértünk az időbe. :)
Picit izgultam, h. milyenek lesznek a képek, ugyanis esküvő fotózás terén sajnos még nem rendelkezem olyan széles körű gyakorlattal, mint amit mondjuk műtermi fotózásnál már magaménak tudhatok. Ennek ellenére, miután hazaértem, és gyorsan visszanéztem a képeket, örömmel és megnyugvással vettem tudomásul, hogy igen is klassz képeket készítettem, még így betegen is. Emiatt még jobban várom a következő esküvőt, ami 1 hónap múlva lesz, ezúttal nem a már "jól megszokott" mátrafüredi helyszínen, hanem Gödöllőn egy parkban. :) Műterembe pedig majd megyek... valamikor, egyenlőre nincs tervben semmi, de ha lesz, mindenképp megírom. ;)

UPDATE:
A fotózáson készült videó itt megtekinthető.
UPDATE2:
A képek megtekinthetőek itt: GALÉRIA

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: video esküvő fotózás szabadban

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr51641392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása