Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

"Évnyitó" fotózás... (sminkekkel)

2009.02.01. 23:18 szabopal

Jó rég írtam már postot... Ez betudható annak, h. Judy után jöttek ugye az ünnepek és párommal elutaztunk vidékre szabadságra. Tartott ez Január 19-ig, amikor is idén először mentem dolgozni (párom néhány nappal korábban tért vissza a hétköznapokba).

Az elmúlt hetek alatt nem igazán foglalkoztam fotózással. Helyette voltunk snowboardozni párszor Kékesen és egyszer Szlovákiában is. Volt időközben egy Szilvezster, ami annak ellenére, h. nem terveztem semmit (egy spontán buliba "belecsöppenve"), fantasztikusan sikerült. :)

Aztán bekövetkezett, aminek be kellett...végetért a szabim s visszacsöppentem én is a hétköznapokba. Próbáltam minél előbb megszokni, h. nem alszok 11-12-ig (ez 2-3 hét után nem is volt olyan egyszerű). Végül letelt a Január és jött a február.

Mónival megbeszéltük, h. ismét összehozunk egy sminkfotózásos napot. A terv az volt, h. Ő elhívja két ismerősét, és Én is viszem magammal páromat. Így három modellel összesen 6 különböző sminket tudok majd megörökíteni. Sajnos ez sem így alakult, mivel az egyik lány - akit Móni hívott volna - lemondta, mert beteg lett.Ebből az küvetkezett, h. Párom és a másik modell - Ági - is 3-3 sminkkel lettek lefotózva. Szerencsére mindketten nagyon élvezték, h. pár óra alatt többször is sikerült teljesen átváltozniuk. :)

A vége az lett, h. Móni igazán kitett magáért és fantasztikus sminkeket alkotott. A lányok is odáig voltak attól, amiket a tükörben láttak. Valamikor a fotózás felénél Én is kezdtem belelendülni (több, mint egy hónap kihagyás azért nem kevés). Kellemesen elfáradtunk mindannyian a végére.

Az új studio méreteivel abszolút pozitív menyomást tett rám. Nagyon könnyű volt így dolgozni, h. nem arra kellett figyelnem, h. mi van útban. Remélem idén a lehető legtöbb alkalommal lesz majd lehetőségem itt fotózni.

Mára ennyi. :) Jóccakát!

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotózás smink studio műterem

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr21917226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása