Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Ottília

2008.09.18. 22:47 szabopal

Ma egy olyan lányt fotóztam, akivel még a nyár elején vettem fel a kapcsolatot. Már akkor megbeszéltük, h. majd fogunk képeket készíteni, csak az időpont nem volt lefixálva.

Néhány napja pont láttam, h. bejelentkezett MSN-re. Gyorsan írtam is Neki, .h miujság, hogy van, stb. és a lényeg: "Mikor fotózzunk?". :) Nagy meglepetésemre azt írta h. hétfőn és szerdán nem ér rá, de a csütörtök jó Neki. Örültem is ennek, mert akkora pont nem volt Nekem sem különösebb dolgom, gyorsan megkérdeztem a sminkest és a fodrászt, h. jó-e Nekik is. Mindne stimmelt, úgyhogy hajrá.

Már nem emlékszem, h. hol is lakik, de elmagyaráztam Neki, h. hogy lehet eljutni hozzám a leg egyszerűbben. Kicsit furán jött ki, h. nem a műteremnél, vagy valamelyik pályaudvaron találkoztunk, hanem szinte házhoz jött. :) Viszont így kényelmesebb és egyszerűbb volt. Beültünk a kocsiba, fel az új M0-s szakaszra és meg sem álltunk a műteremig. :) Sajnos az M5-ön befelé kicsit feltorlódott a sor, de annyira nem volt vészes.

Kata épp sietett, ezért most ő kezdte a munkát a hajjal, Vera pedig csak utánna sminekelt. Mindetten csodás munkát végeztek. :)

Fotózások előtt szeretek találkozni a lányokkal, így kevésbé idegen ember előtt vetkőzik le a modell. Ottília esetében ez sajnos kimaradt, de MSN-en azért beszélgettünk párszor.
Szerencsére nem volt különösebb probléma azzal, h. feloldódjon. Akkor sem jött zavarba, amikor egy szál semmiben pózolt. :)

Örülök az ilyen alkalmaknak, mert ebből is tudom, h. a modell megbízik bennem. Ez pedig nem egy utolsó szempont ha erotikus képeket készítünk. Nincs is annál rosszabb amikor egy képen látni lehet h. a modell görcsöl, izgul, stb.
Az elkészült képek igazán művésziek lettek, bár eredetileg az volt a terv, h. inkább fehérneműs képeket készítünk. Hát... ez részben így is alakult. :)

A fotózás után Kata még gyorsan letolta a hajamat, utánna Ottíliát elvittem a Stadionokhoz, ahol épphogy elérte az utolsó buszát, és nemrég végre hazaértem.

Go sleep! Bye

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotózás műterem

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr90672208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása