Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Gabi és Gábor

2008.09.06. 18:49 szabopal

Ma ismét esküvőn voltam. :)
Mivel helyileg közel volt, ezért megint Gödöllőre mentünk fotózni. 12:45-re volt megbeszélve a találkozó, de sajnos a pár több mint fél órát késett. :S Emiatt picit kapkodás volt, csúsztunk is, nem keveset....

Szerencsére a polgári szertartás miatt nem kellett aggódni, ugyan is utánnuk már nem volt senki. Ez egyébként Nagytarcsán volt, ahogy a templomi szertartás is. Én nem sűrűn járok templomba (meg sem vagyok kerestelve...), de evangélikus templomban még nem voltam. Anikó sé Feri esküvője valami teljesen más, sokkal díszesebb templomban volt megtartva, ez a nagytarcsai nekem picit túl egyszerű volt. A templomi szertartás valamivel hosszabb volt, mint a polgári, a lelész gitározott meg énekelve imátkoztak. Szóval picit furcsa volt. :) Na mindegy. Továbbra sem tervezem, h. megkeresztelkedjek és törzsvendég legyek a vasárnapi miséken. :)

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: esküvő fotózás szabadban

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr90656900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása