Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Zita

2008.06.24. 22:27 szabopal

Mint írtam kedd...műterem...fotózás.
 
Tegnap találkoztam a lánnyal, megbeszéltük a részleteket. Kicsit kétkedve álltam hozzá a dologhoz, mivel amikor pár hete felvettük a kapcsolatot, akkor Zita még Moszkvában volt. (oda jár egyetemre) Végül is mindegy, a lényeg az, h. találkoztunk. :) Megbeszéltünk 1-2 apróságot (időpont, ruhák, stb.), Katával és Verával is megbeszéltem a dolgokat, majd ma 1 órával a tervezettnél korábban meg is érkeztem a lány lakásához. :S
 
Szerencsére nem okozott gondot, a korai érkezésem. Idő kitöltésnek képeket mutattam Neki a műteremben, ill. beszélgettünk. Azután átgurultunk a szalonba, ahol is először Vera, majd Kata is" kezelésbe vették Zitát. :) A sminkje picit szolid, de ugyanakkor... - most épp nem jut eszembe, h. milyen jelzővel is illessem,  de - szép lett. :)
 
Kata 2 frizutát is készített, az egyiket értelem szerűen rögtön a fotozás előtt, a másikat pedig kb. félidőnél, amikor is visszamentünk a szalonba. (itt mellékesen megjegyzem, h. mivel egy őz lerendezte pár hete a kocsimat, ezért kölcsön kocsival járok, amiben nincs klíma (meg egéb más sem), és emiatt olyan, mintha egy mozgó szaunám lenne... Na mármost a szalonba belépve teljesen kimelegedve rögtön megcsapott a klíma, aminek köszönhetően fél csomag PZS-t elhasználtam mire a lányok végeztek Zita hajával és sminkjével. Szerencsére a 2. haj készítésekor már nem üzemelt olyan durván a cucc, így hát akkor épp nem "fáztam meg". :) ) A képek nagyon tetszettek Zitának, aminek Én nagyon örültem, mivel fontosnak tarom a pozitív visszajelzést. :) Jó volt vele együtt dolgozni, könnyen megértettük egymást. Hamar feltalálta magát, h. miként is kell mozognia a kamera előtt.
 
Legközelebb talán jövő héten csütörtökön fogok műtermezni, most szombaton pedig esküvőre megyek Gyöngyösre. Majd mindkét eseményről fogok postolni. :)

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotózás műterem

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr82641385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása