Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Edina (Szlovákiából)

2008.05.24. 22:31 szabopal

Kellemes meglepetésben volt részem. :)
A Szlovák kiscsaj (Edina) tényleg eljött fotózásra, ráadásul még pontos is volt. :)

A szülei hozták el, Apukája nem igazán volt képben Pesttel, ezért az M3 bevezetőjén találkoztuk, és végül is Én vezettem el Őket a műteremhez.

Időben meg is érkeztünk, Niki (aki sminkelt és fodrászkodott) sem várt ránk töbet ~5 percnél. A szülők nem maradtak ott, inkább elmentek a belvárosba eltölteni az időt, amíg mi fotóztunk. Edina nagyon szép volt, csini ruhákat hozott magával, ügyesen pózolt. Nagyon mondani sem kellett neki, h. mit csináljon. Emiatt elég hamar sikerült is befejeznünk. :) Összepaklás után elvezettem Őket az M0-ra, mert mentek még valahova Tatabánya felé a rokonaikhoz. Nikit elvittem a legközelebbi metró megállóhoz, Én pedig Rohantam haza, mert estére találka volt megbeszélve egy párral, akiknek Júliusban lesz majd az esküvőjük. Képeket fogok majd feltölteni, de most 1000 más dolgom is van. Legközelebb asszem Június elejére van betervezve műtermezés, de ki tudja, h. addig mi jön még közbe. :)

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: tech fotózás műterem

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr98641357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása