Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Sminkek fotózása 2

2008.05.23. 23:37 szabopal

Sajnos az elmúlt 2 hétben nem igazán írtam. Ez betudható többek között annak, h. a lányoknak mostanában bevett szokásauk, h. szó nélkül lemondják a fotózást, azaz el sem jönnek, kikapcsolják a telefonjukat, stb. Ezen már meg sem lepődök, ha a megbeszélt időpont előtt nem érem el a lányt, akkor el sem megyek a műterembe... A másik ok, h. nem írtam az az, h. költöztem és örömmel elmondhatom, h. végre készen vagyok vele. :)

Na de ennyit az elmúlt 2 hétről. Ami a lényeg: ma ismét sminkeket fotóztam. Ugyan annak a sminkesnek a munkái, ugyan az a fodrász készítette a hajakat, csupán a modell illetve modellek voltak más(ok). Ivett ~20 éves forma lány lehetett, Andi kb. szintén annyi... gondoltam Én naivan, aztán kiderült, h. Andi csak 15(!) éves. Állam vhol a mélygarázsban volt. :)

 Vera (a sminkes) szokás szerint lassan dolgozott (emiatt volt is némi probléma, mert mi még nem végeztünk, de a következő fotós meg már ott volt a műteremben), de azt szépen és alaposan. :)
5 sminket készített, mindegyik gyönyörű lett. (majd később teszek fel képeket is)
Ivett egyébként bekerült az idei "Főiskolások Szépe" döntősei közé. :)
 
Holnap elvileg Szovákiából fog jönni egy lány. Remélem tényleg el fog jönni, nem úgy, mint a legutolsó két modell...

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotózás smink műterem fotókönyv

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr25641348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása