Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Repmajális

2008.05.03. 09:00 szabopal

Uhh... Nemrég keltem fel...
Úgy érzem magam, mint akit összevertek.
  
Tegnap Gödöllőn voltam fotózni. Repmajális volt, és azon belül kint voltak a Jármű szépség versenyes (JSZV) autók is. Kitaláltam (bár ne tettem volna), hogy imnden autóról készítek pár képet. A többségét talajközelből fotóztam. Ez a nap folyamán úgy kb. 200-250 fekvőtámaszt jelenett. Nos emiatt van meg az "Összeverődött érzésem" így ébredés után nem sokkal.
  
A másik "okos" ötlet az volt, készítsünk körfotót az egyik verdáról, h. az milyen jól fog majd mutatni egy Flash animációban, v. avatarként GIF-ben. A kocsi közepe alá lerögzítettünk 1 kötelet, h. az lesz majd a "távtartó". végül is nagyjából jól használható volt. A baj csak az volt, h. 360 fok alatt kb. 2 m-t csúsztunk kifelé, sugár irányban. Sebaj, erre jó a zoom. :) De soha többet, vagy legalább is nem lesz túl olcsó.
Most lassan készülődök, ugyan is 11-re a műteremben kell lennem, illetve a műterem közelében, a mai lány háza előtt. Este megírom, h. milyen volt. :)

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: rendezvény fotózás

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr54641329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása