Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Sminkek fotózása

2008.04.23. 23:55 szabopal

Sajnos bejött az, amire számítottam. A lány, aki Németből telefonált időpontot egyeztetni ugye lemondta a vasárnapot (2órával előtte...) és természetesen a szerdai időpontra sem tudott eljönni. A telefonját nem vette fel, stb. Annyira tudom utálni az ilyen embereket! Komolyan mondom, h. nem tudom, h. egyáltalán minek léteznek? Talán azért, h. feleslegesen raboljuk egymás idejét, vagy azért h. csak idegesítsenek? Nem tudom... :(
 
Na mindegy, nem is foglalkozok vele,mert csak feleslegesen felhúzom magamat.
 
Viszont a pozitív dolog, h. azért csak tudtam ma fotózni. :) Norbival "cseréltünk". Ő elment Dakar Rally-t fotózni Debrecenbe, Én pedig elvállaltam a műtermi fotózást az egyik szépségszalon sminkesével (Vera) és fodrászával (Kata) illetve az általuk hozott modellel (Brigi). Időközben LAci is "beesett". :)
Három smink-haj beállítás volt betervezve, de aztán (talán kicsit az unszolásomnak is köszönhetően) négy lett belőle. :)
Du. 2-re volt megbeszélve a találka a szalonban. Meglepődtem magamon, ugyanis szokatlanul pontos voltam. Sőt, még a lányokra kellett várni. :) A műteremb érve /kb. 600m a szalontól. :)/ elkezdték sminkelni Brigit. Sajnos ez a mozzanat mind a három esetben elég hosszadalmasra sikeredett /a 4. smink végül is csak a 3. smink "átalakítása volt, de Nekem ez volt a kedvencem. :)/, ennek köszönhetően igen csak éjszakába nyúlt a fotózás. Viszont megérte, ugyan is fantasztikusan jó smink-haj kombók születtek. Szerintem Ők lesznek az állandó Fodrász/sminkes a műterembe (legalább is Én Őket fogom hívni).
A héten még lesz egy EVO Gyorsulás, illetve szombaton egy műteremi fotózás is (bár ezen csak segíteni fogok a srácnak, aki kibérli a műtermet). Jövő héten vizsga + utánna munka, úgyhogy csak vmikor Május második hetében fogok megint fotózni.

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotózás smink műterem fotókönyv

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr1641310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása