Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Melinda

2008.07.11. 19:42 szabopal

Reggel picit elaludtam... (köszönhetően annak, h. tegnap este éjfél körül értem haza Gyöngyösről, és kb. még 2ig dolgoztam...)
 
Szerencsére időben tudtam találkozni a lánnyal (Melindával), mert Neki meg nem jött az a busz, amivel szeretett volna jönni. Ennek köszönhetően sikerült "csak" 10 perces késéssel megérkeznünk a szépségszalonba, ahol is Kata valamint Vera hozzá is láttak a munkához. Ez idő alatt Én elmentem a műterembe, lepakoltam a felszerelésemet, meg még pár apróságot, előkészítettem a háttereket, stb...
 
De egy kis előzmény: Ez a mai fotózás egy amolyan "hirtelen jött fotózás"-nak is betudható, mivel ha jól emlékszem múlt hét közepén hívott fel a lány, hétfőn de. találkoztunk megbeszélni a részleteket és péntekre lefixáltuk az időpontot.
 
Sajnos a fotózás picit sietős volt, mivel du. Melindának mennie kellett dolgozni, de szerencsére belefértünk az időbe. Kata és Vera is aránylag hamar végeztek a sminkkel és a frizurával, így időben el tudtuk kezdeni a fotózást (9:17-kor készítettem az első képet és 13:00 után picivel az utolsót. :) Gyorsan leválogattuk a képeket, közben összepakoltam a felszerelést, lámpákat, elvittem Melindát a munkahelyéhez (azért, mert már picit késésben voltunk :) és egy néhány kis kitérőt követően indultam is haza. :)
 
Most picit fáradt vagyok, nincs is kedvem foglalkozni a képekkel... Majd holnap... meg holnapután. :D
 
 
UPDATE:
Elkészültem a képekkel vlamint a fotókönyvel is. :)
A képek megtekinthetőek itt: GALÉRIA

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotózás műterem fotókönyv

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr35641395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása