Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Anikó és Feri

2008.08.09. 23:20 szabopal

Ma korán keltem... Ez azért sem volt jó, mert tegnap késő este értünk ha za a vidámparkból, ahol természetesen jól kifáradtunk illetve a gyomrunkat is alaposan megmozgattuk. :)
Hozzá teszem egész nap dögmeleg volt Pénteken. Szzombat reggelre természetesen beborult az idő. :(
Az eredeti terv szerint reggel 9-kor találkozok a párral, elmeyünk M.füredre fotózni, ez tartott volna ~ 11-ig. Utána hazamegyek, és 14:30-kor találkozok a párral Vámosgyörkön, a "Bázis"-on (mindenki így említette a helyet, ezért írom Én is így), ahol is a polgári szertartás lesz.

E helyett ugye eső... M.füred helyett Orczy kastély, mostoha fényviszonyok, picit ingerszegény környezet... És még egy jó darabig eső... :(
Mindezek ellenére azért úgy érzem sikerült a maximumot kihozni a hely adta lehetőségekből.
Természetesen a végére kisütütt a nap, így hát a pár döntése alapján felmentünk füredre is. Szerencsére nem volt sár, csak picit vizes volt a fű, de nem számottevően.
Ezt a helyszínt már volt szerencsém megismerni. :) A fények megfelelőek voltak, a Pár is szép volt, ezekből következik, h. a képek is jól sikerültek. :)
Negatívumnak talán annyit említenék meg, h. túl sok rokon kísérte a párt a fotózásra, -> sokfelé terelődött a figyelmük és emiatt sok kép nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna. :(

Mátrafüred után gyorsan hazaszaladtam, lementettem a képeket (biztos ami biztos alapon jó, ha van 1 biztonsági másolat), megebédeltem és indultam is Vámosgyörkre.

A polgári szertartás picit fura volt, ugyan is elmaradt a csók... Kicsit furcsálltam, később a párral is beszéltünk erről.... Ők is mondták, h. ez "kimaradt". :S
"Polgári" után gyalog mentek át a templomba. Szerencsére a Pap "jó fej volt", és nem kezdett el mindenféle hülyeségről beszélni. :) Csakis a lényeggel foglalkozott.

A templomi szertartás után még visszakísértem az ifjú párt és a násznépet a Bázisra, készítettem még néhány képet, kaptam egy fél dobos tortát :S (:D), és indultam haza. Sietnem kellett, ugyan is Turán volt még egy találkozóm, a Hungaroringre is be szerettem volna ugrani (ami sajna kimaradt), illetve másnap dolgoznom kell menni. :(

Nagyjából így telt ez az esős-napos, picit szeles szombati napom. Remélem a két hét múlva esedékes esküvőn nem lesz ilyen rosz idő...

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: esküvő fotózás szabadban

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr60641419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása