Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

EVO NEO Gyorsulás

2008.05.11. 23:30 szabopal

Végre hazaértem! :)
Ma (mint korábban írtam) EVO Gyorsulás volt. Rengetegen voltak kint, ez valószínűleg betudható a Pünkösdi hosszú hétvégének. :) Most először elvittem magammal a nővérem fiát, Martint is. (Csak hogy érezze a törődést, kivittem az 1-es kanyarba. :) Szegény kölyök izzadt, mint állat. A nap vadul sütött egész nap, a pála jól fel volt forrósodva, az is ontotta a meleget; klassz kis séta volt.) Már 3-ra kimentünk, h. SAjttal tudjunk fotózni az alagútban. Elvileg modell is lett volna, de a Laci ismét remekelt szervezés terén. :) Szerencsére azért 4-fél 5 magasságában megérkezett a lány.
Én kb fél 7-ig nem fotoztam szinte semmit, mivel lemerült a gépem. (A múlkori műterem óta nem vettem elő a gépet, mivel egész héten albérletet intéztem. Emiatt az akksik nem voltak épp a toppon :S ) A tömeg miatt végre élvezetes volt kint lenni. Voltak standok, kiállítók. Kivonultak a JSZV-es autók is elég szép számmal. Lesz majd videó is a rendezvényről. :) 
A motoros díjátadó után eljöttem, az autós döntőket nem volt erőm megvárni. Legközelebb talán szerdán fogok műtermezni, majd írok arról is. :)

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: rendezvény fotózás

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr41641343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása