Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Judy

2008.05.03. 23:13 szabopal

Hát mit is írjak? Megtörtént a fotózás. :)
Juditnak hívták a lányt, aránylag magas volt, szőke haj, barna szem, jó alak, szép mellek. Kellemes volt az összhatás. De az, h. valaki RÓZSASZÍN fényezésű OPEL Tigrával járjon... Háát... Nekem picit túlságosan is Barbie-s. :)
Mondjuk annyira nem lepődtem meg, hiszen már a Hungaroringen is találkoztam vele, ott is láttam a kisautóját. Na de nem is ez a lényeg, hanem Ő, illetve a fotózás. Aranyos volt, amikor kész lett a sminkje, és megnézte magát a tükörben. Ezt mondta: "De qrv@ jól nézek ki!" :)
Főleg táncos ruhákat hozott, illetve 1 fneműt. Mindne cucc jól állt rajta. A végére azért rendesen elfáradt. (Én is, főleg a tegnapi Repmajális utószele miatt is.)
 
 
A fotózás után elvittem még Nikit (Ő volt a sminkes/fodrász) a kocsijához a Deák térre, de előtte beugrottunk a munkahelyére és gyorsan lenyíta a hajamat (VÉGRE :D). Atán pedig mindenki ment haza. :) Legközelebb 05.11. EVO NEO Gyorsulás, de előtte még lehet, h. bejön 1 műtermi fotózás is. (Ez még a jövő hét elején kiderül)

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotózás műterem

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr21641332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása