Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

"Nyugis" vasárnap

2008.04.26. 22:31 szabopal

A mai napom kész rohanás volt... Hajnalban kezdődött kutyasétáltatással. Utánna ledőltem még 1 picit, aminek elalvás lett a következménye. 10 körül picit megkésve ugyan, de elindultam az IHB-hoz a fotókönyvemért. Sajnos a nyomda is és a könyvkötészet is hibázott... :( A nyomda a borítót rontotta el, a kötészetben pedig fordítva rakták be a 75-76. oldalakat tartalmazó lapokat. :( Mindegy, majd újracsinálják... IHB után hazajöttem a gépemért, du. 1-kor kiraktam páromat a kozmetikusnál, 2-re pedig a műteremben kellett lennem, mert jött egy srác fotózni. Picit hamarabb odaért, mint Én, de szerencsére már nem voltam messze. Szép volt a modell, akit magával hozott. Most volt először fotózáson, de szinte semmit nem kellett Neki mondani. A legtöbb mozdulata, beállása olyan természetességgel jött... Komolyan mondom, h. meglepődtem. :) Az ilyen lányokkal élmény együtt dolgozni. Remélem valamikor még sort tudunk keríteni egy következő fotózásra.

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotózás műterem fotókönyv

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr14641328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása