Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

OldTimer Expo; Erotika parádé; szülinapom

2008.04.13. 21:51 szabopal

Ez a hétvége is véget ért. :)

(Nem éppen idevágó, de ez 1 kib@szott szar hét volt. Vasárnap ugye bedöglött az obim, hétfőn szolgálatban voltam, akkor nem történt semmi. Kedden reggel mentem volna javíttatni az obit, persze a szerelő késett..., ezért haza mentem. Onnan aztán vissza a műhelybe, majd ismét haza, mivel a telefonom a konyhában maradt. 11-re terveztem, h. az autószerelőhöz odaérek. Ebből lett 12:30, mivel útközben kaptam 1 szép kis defektet. :( Szerdán közöltre velem a szerelő, h. mennyi lesz a műszaki. Inkább nem írom le... Csütörtökön este OtExpo után pedig meghalt a laptopom tápja. Pénteken azt is venni kellett... Szval ezért volt nem túl fényes ez a hét.)

A lényeg, h. Csütörtök este OTExpo előkészületeket fotóztam. Este 7 körül már kezdett kirajzolódni a kiállítás végleges formája. Végig is mentünk tothlaci barátommal. Fantasztikus volt, h. minden "rajtra készen" állt, sehol 1 lélek, nem kellett senkit sem kerülgetni, és nyugodtan végignézhettük az egész expo-t. :) Éjjel persze visszavittem még a műterembe a lámpákat (amiket persze mégsem használtunk, és feleslegesen cipeltük el...Köszi Norbi :D) Pénteken szolgálatban voltam, szombat reggel pedig (talán szülinapom alkalmából:) megvettem a kocsira az új gumikat. 10 körül már haza is értem, de a gumishoz csak 12:35-re volt időpontom. Ebből lett 12:48 :S, ugyanis sikerült elaludnom. A lényeg, h. le lettek cserélve a régi gumijaim. :) (már éppen ideje volt. :S) Aztán ismét hazamentem, és aludtam. Este a K4-be mentünk a "Járműszépségversenyes -gokartos-paintballos" rendezvényre (ez amúgy mostantól havi rendszerességgel lesz) Jól éreztem magam, párom meglepett egy tortával is szülinapom alkalmából. :) Jól szórakoztam (sajna Timim már éjfél körül majd bealudt...) , csak 1 picit későn értünk haza (olyan 3-fél4 lehetett). Vasárnap reggel kis híján sikerült elaludnunk. Szrencsére Timim időben beért a munkahelyére. Én viszont kb. 1 órát késtem az OTexpo-ról, köszönhetően szeretett fővárosunk csodás közlekedési hálózatának... Maga az Expo klassz volt. Rengeteg ritkaságnak számító verda ki volt állítva, de megtalálható volt tuningolt kispolák és Trabant is.

Legközelebb a jövő hétre van betervezve egy fotózás. Nem adok Neki sok esélyt, mivel a hölgy Németo.-ból hívott, egyeztetés gyanánt. Na de sebaj, majd jövő vasárnap kiderül. :)

-UPDATE-
az Erotika Parádéra végül is nem mentem ki... SAjt mesélte, h. nem vesztettem vele sokat...

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb rendezvény fotózás

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr1641278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása