Képeim

Chat box

twitter

Feed olvasók

Subscribe

Licenc

Creative Commons Licenc

Ági

2008.04.06. 21:10 szabopal

A mai napon (mint korábban már írtam) egy Ági nevű lányt fotóztam, aki a MissLeila Online Szépségversenyen nyerte a fotósorozatot. A fotózás némi nehézségekkel indult, ugyanis a lány korán ért oda, ezért várnia kellett egy picit, aztán a fűtés adta meg magát... :( Maga a fotózás kellemesen telt. Az elején picit zavarban volt, de aztán sikerült belerázódnia. Egyáltalán nem volt szégyenlős, ami nagyban megkönnyítette a munkámat. Hamar kialakult az a fajta bizalom kettőnk közt, ami Modell és Fotós között elengedhetetlen. Jóformán szabad kezet kaptam, emiatt nagyon szép akt és glamour képek készültek annak ellenére, h. Ági saját bevallás szerint "Ő egy csendes szerény lány". :) Remélem a jövőben össze tudunk még egyeztetni 1-2 hasonlóan kellemes fotózást. :) Üröm az Örömben, h. a fotózás végén (csak h. jó legyen :S ) bedöglött az egyik objektívem. /Persze az, amit a legtöbbször használok. >:-( / Emiatt a jövő hétvégi munkákat elég neccesen fogom tudni kivitelezni, de majd csak megoldom valahogy. A képek leválogatása után elvittem Ágit a stadionokhoz, aztán pedig Én is húztam haza. Legközölebb majd az OldTimer Expo-s és az Erotika Parádé-s hétvége után fogok írni. (Ja, és 12-én lesz a szülinapom is :D )

Megosztás

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotózás nyeremény műterem

A bejegyzés trackback címe:

https://szpfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr87641259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása